Today

Det blev en lång dag på skolan idag så jag tror inte att det blir någon springtur ikväll, att man kan bli så himla trött av att vara på skolan. När jag for från skolan lite efter 5 så for jag lite snabbt förbi H&M för att titta på deras  nya billiga bikinis, ni har säkert sett dom på reklamen. Antingen så var jag helt blind eller så hade dom inte hett upp dom än för jag hittade dom inte nånstans... Efter det så skyndade jag mig hem och han precis slänga i mig två mackor innan dom som köpte min soffa kom och hämtade den. Soffan måste vara gjord av bly eller nått, den var as tung att bära ut!

Nu skulle jag ha haft en en såndär onepiece som finns på Gina, tänk att få krypa ner i en sån och sitta framför tvn och mysa. Äta en paprika eller två :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken trevlig blogg du har! :)

2011-05-05 @ 20:45:26
URL: http://evelinaellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0