vilken dag!

Goda nyheter, jag gjorde klart balklänningen idag! och det känns otroligt skönt, nu måste man börja stressa till modevisningen istället däremot...

Efter skolan så mötte jag upp Mamma, Moa och Stefan. Vi gick omkring på stan och kollade på saker så gott det gick, man får högst stanna i en affär 1 minut när man har Moa med sig sen ska hon springa vidare till nästa. Samma när vi skulle äta, efter förrätten på waldorfs kom hennes "Mamma jag vill hem, NU!" smygandes. Men man kan inte annat än älska den lilla stressorvarn! :)

Några saker från shoppingrundan råkade slinka med i alla fall ;)




Mina brills blir alltid så tärda av att knölas omkring i väskan så jag köpte ett litet jaa vad heter det.. skydd? så att dom ska hålla sig fina.

Sen fick jag även dessa av mamma, en sommrig kofta och ett par helt underbara jeansleggings (jeggings?) som slutar vid knäna, dom sitter helt otroligt i midjan. Jag brukar ju oftast få dom oönskade kärlekshantagen ;)




Vi köpte lite grejjer till modevisningen också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0