Sommarklänningen

Just nu sitter jag och pysslar lite med sommarklänningen som jag skrev om förut. Halsringningen vill som vika sig utåt så att innersömmen sticker ut och de är ju inte så vackert, så jag har tryckt fast lite nitar så att kanten inte viker ut sig. Det blev faktiskt riktigt fint!




Nitarna har jag tagit från ett nitbälte som jag köpte på dollarstore för nått år sen. Dom är riktigt lätta att trycka fast. Man trycker dom i princip bara genom tyget och viker in flikarna, inte svårare än så :)



Jag har gjort en liten väst med nitar från dollarstore bältet också som jag kan visa upp sen någon gång, nu ska jag äta middag och sen cykla till solariumet för att sola lite. Blir nog en springtur runt sjön lite senare också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0