Bikini

På skolan håller vi nu på att sy bikini/baddräkt. Jag tänkte först göra en baddräkt bara för att jag inte har någon men till slut så blev de så att jag valde att göra en bikini istället. När jag var i Frankrike för flera år sen så köpte jag en liten topp i trikå som man knyter runt sig, jag har aldrig använt den för det känns inte som nått man använder i Sverige precis ;) Men då kom jag i alla fall på att jag kunde göra en likadan fast i baddräkts tyg så att man skulle kunna använda den som bikini topp istället. 



Dockan är en aning större än mig så det är därför bandet i bak inte går ihop, jag har bara
nålat fast delarna så den kommer se lite annars ut när jag har sytt ihop dom.
Man kanske ser bättre på bilden jag ritade:
 



Helst hade jag gjort bikinin i något mönstrigt fint tyg men jag hittade inget sånt, så det fick bli det här blåa tyget. Det är inte så jättefint men de duger :)


Kommentarer
Postat av: Terese

vad du är duktig!

2011-05-04 @ 20:23:07
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0