Valborgs

Här kommer lite bilder från Valborgs, bättre sent än aldrig!

Vi var ju först och spelade brännboll vid skolan, det var lite kallt och inte så många som spelade men det var ändå trevligt må jag säga. Efter det for vi hem till Krille och jag hjälpte honom att wispa en pannkaka smet, jag smakade aldrig men de måste ha blivit en helt awesome pannkaka. Efter det for jag till Annika som bjöd på en otroligt god middag. De var grillat med potitis, sallad, vitlöksbröd och annat gott :)
När man hade proppat i sig mat så att man var mättare än mättast så bar det av till Rikard där det var hur mycket folk som helst. Så många att vi var tvungen fara där ifrån men det var ganska lägligt för vi skulle ju hinna cykla till Raimos innan det stängde. Tur att man var full annars hade det blivit väldigt jobbigt att cykla! Jag spillde dock lite öl på mina vantar för att jag körde på en stubbe och höll riktigt på att baila. Så det blev väääldigt kallt om händerna. På Raimos hände inget speciellt igentligen men rätt trevligt var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0