Brytbröd

Brytbröd, det otroliga brödet... När jag var på Coop idag så såg jag denna, ett brytbröd?! Jag tror aldrig under hela mitt liv att jag har sett ett brytbröd?! Jag stod väldigt länge och var helt fascinerad av det här brödet.


Hur är det meningen att den ska rymmas någonstans i köket? finns det ens en plastpåse till den som är sådär stor? tänk om man vill ha frallan som är just i mitten? Om man inte har någon påse till den som passar så torkar ju hela brödet till en enda stor skorpa, är det de som är meningen? en skorpa of doom att doppa i sitt te liksom...



Var nästan sugen att köpa med den hem, torka den, hänga upp det på väggen som prydnad, kanske till och med he en liten tistel på kanten lite fint, kanske ge den till tomten så att han slutar äta upp allas julgröt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0