Demo

Har inte varit så effektiv på jobbsökarfronten så jag kämpar på med de två demos jag har i veckan. Det finns stunder då man bara vill lägga sig i en frys och frysas ner tills jobbardagen är slut, och sen finns det stunder som senast i Varberg då det kom fram lite äldre folk och provsmakade.
De kommer fram, tittar på det 4 olika färgklickarna, lyfter lite skakande på skeden och sen... rör de ihop alla 4 olika smaker till en enda stor.

Och efter en stunds fundering och nogrant smakande på den ihoprörda sörjan säger en dam:... DEN vill jag ha!

Då står man där som det största frågetecknet som man kan tänka sig. Ska jag ge henne alla 4 dressingar så hon kan blanda ihop dom hemma själv till en stor sörja? Ska jag bara chansa på en av de 4 och ge henne den?

Efter ett tag så chansade jag och gav henne currydressingen.

Men nej nej nej, det dög inte! För det var ju curry i den och det tyckte hon ju minsann inte om!



Så det har ju minsann sina ups & downs kan man ju säga :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kom hit till Hässleholm och försök sälja lite här :) Jag lovar att komma och köpa :) Blir så irriterad över att man inte kan köpa Vidsels bea här!

2011-11-09 @ 01:30:55
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0