Du och jag Doris, du och jag.

Vilken morgon jag och Doris har haft idag, helt otroligt. Vi har sovit fram till klockan 1 och bara legat i sängen och dragit oss. Det har varit alldeles tyst och skönt. Jag har knogat med att kolla lite på utbildningar/jobb. Funderat lite på framtidsplanerna. Det är bara det att jag har så många och vill göra alla samtidigt så alla omkring mig blir förvirrade och irriterade för att jag inte vet vad jag vill göra, när jag vill göra det och hur jag ska göra det. Och så blir jag irriterad för att jag inte får göra som jag vill, ett sånt illspecko man är, det blir som en enda stor ond cirkel. Men idag ska jag försöka komma på någon vettig plan...efter att jag har läst lite i min bok som förövrigt är ganska bra!



Och lilla knepiDoris är såklart med på ett litet hörn också,
hon ser nästan lite creepy ut på den här bilden... creepyDoris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0