Right direction

idag har jag som sagt hunnit med mycket, det känns i kroppen.

Ska bli skönt att slappa nu och se Sherlock Holmes.

Det första jag gjorde idag var att spika ihop en trall till duschen i tvättstugan, så nu har vi nått att stå på när vi duschar.

.

.

Sen har jag grejjat och donat i Teknikrummet. Jag började med att sopa upp allt bråte och jord och fylla upp med grus i de stora hålen i golvet. Sen har jag målat båda väggarna vita så nu ser det mycket fräschare ut, blir lite roligare att gå in i rummet nu när man ska mixtra med dom dära pannorna eller vad det är.

.

.

Den här så kallade djävulstrappan har jag burit upp 6 hinkar med grus uppför. (Grushögen är precis bakom bilen på bilden). Och en stor gipsplatta... Det kändes i lillkroppen kan jag säga!

.

Jag hann även med att isolera igen dörren och fönstret i de gamla köket (blivande badrum). Så nu slipper moster och katterna frysa i vinter!

.

.

Känner att jag är väldigt nöjd med min prestation idag, hoppas att jag är lika effektiv imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0