home sweet home

Idag vaknade jag upp med olidlig smärta i mina knän och hål i mina byxor. På nått sätt lyckades jag fastna med klackarna i trottoarkanten igår och föll ut på vägen och jag hade för viktiga saker i mina händer för att ta emot mig (...en öl och smörgosrån) så mina knän fick ta smällen.

Sen i eftermiddag är det dags att börja pallra mig hemåt till kära Sverige, parkerings avgifterna här är alldeles för höga för min ekonomiklass, tyvär. Så nu ska jag kämpa mig igenom all hemsk trafik och alla jobbiga tullar, längtar inte det minsta efter det!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag bor här, jag flyttade hit ner i augusti med min pojkvän :)

2011-11-13 @ 18:00:08
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0