On my way home

Det blev så att jag stannade en extra natt hos Camilla i Oslo, mitt lata jag tog över så jag orkade inte fara.
Men klockan 9 på morgonen så började jag rulla, vanligtvis tar det kanske 5 timmar att köra hem utan några stopp. För mig tog det 9 timmar och den här gången var det inte för att jag körde fel utan för att jag var så himla trött. Så jag stannade två gånger för att sova och det var så himla skönt! ... förutom att man vaknade lite då och då av att det var helt sinnesjukt kallt. Men att sova tackar man ju aldrig nej till!

Så här fint väder var det när jag började köra på morgonen.

                   

Och så här fint väder var det på eftermiddagen efter mina powernaps, man såg ingenting nästan. Då ångrade jag verkligen att jag hade sovit bort det fina vädret...

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0