På ica

Något som jag hatar och tyvärr är väldigt bra på att göra. Att skämma ut mig...

Jag köpte en sådär fryst köttfärspaj som man värmer i micron och var på väg in till fikarummet. När jag står vid fikadörren så ser jag att det sitter massa folk och lunchar (jag som gick extra sent för att det skulle vara så lite folk som möjligt). Nä det var bara att öppna dörren och marschera in och känna sig som ett djur i en bur med allas blickar på sig.

Hej hej säger jag och går till micron och stoppar in min fina paj. Och så klart så börjar det ryka från micron och lukta bränt, åter alla blickar på mig, då har jag ju inte tagit ur pajen ur folieformen...

.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0