Piercing

Jag har alltid tänkt "biter jag en enda gång till på den här tungpiercingen så åker det ut!". Men då när man väl råkar bita på den tänker man "nä jag bet ju inte så hårt den här gången, det gjorde ju inte så speciellt ont, nästa gång jag biter på den så tar jag bort den".

Men nu, nu ÄR det sista gången jag någonsin kommer bita sönder tänderna på den där piercingen. Nu är den borta föralltid! Och jag tänker inte gå igenom smärtan att pierca tungan igen, aldrig någonsin, never ever!

Måste boka tid hos tandläkaren för att laga mina trasiga tänder, dom mår inte så bra. När det är den minsta lilla köldpust fryser dom så mycket att det ilar i hela munnen.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha alltså hur lyckas du? Jag har då aldrig någonsin bitit mig i min tungpiercin? Förstår verkligen inte hur du gör :p

2011-11-24 @ 13:18:04
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0