Soptippsmöss!!

Det verkar som att jag har fått lite oinbjudna gäster i min bil som både gnager och skiter överallt. Och det värsta är att jag tror att de har kommit för att stanna, de tar fyllning och olika tyger säkert för att bygga ett stort oåtkommligt bo och föröka sig i som idioter och bjuda in hela mus-släkten och ha incest familjefest... I min bil! Det är det sista stället som jag skulle kunna tänka mig att möss skulle vilja hålla till.

Men nu har jag lagt ut lite musfällor som jag hoppas att de kliver på tio gånger om i lillkofferten.

Jag är en djurvän egentligen men... Jävla musjävlar kan ni bara dööö, eller hitta någon annans bil att bo i!!!!!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0