sova

Nu är det dags att fara in till Kungsbacka och frysa arslet av sig bland alla kylar och frysar, längtar!
Inte nog med det, mitt morgonhumör är verkligen inte på topp idag... blev väckt av Viktoria som hoppar upp i sängen med sina blöta och vassa tassar. För att vara en ganska liten hund så är hon väldigt tung. Men innan det så har jag blivit väckt 1089282950298340 gånger till av katter, folk som klivit upp före mig, hundar, hundar igen och till sist min väckarklocka som ringde halv 9. Inatt ska jag lägga in min säng i mina kusiners garderob och stänga och bomma igen dörren. Jag märkte att det var ganska ljudisolerat där inne.

Sen förhoppningsvis så kan jag få sova en hel natt utan att vakna minst 5 gånger innan jag egentligen ska upp.



Som ni vet så är sömn en ganska viktig del i mitt liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0