Minnet är som ett guldfiskminne

Oh hejsan! hade nästan glömt bort att jag hade en blogg... hehe

tjaa, inget speciellt har väl hänt på senaste tiden... 
har bara rest runt i hela världen känns det som. Först Luleå-Stockholm-Grekland-Stockholm-Västerås-Stockholm-Luleå-Skellefteå-Barcelona-Skellefteå och till slut Vidsel! och det slutar inte där, håller på att planera min nästa tripp som kommer bli att bila ner genom sverige tills jag når Kungsbacka (Göteborg). Där jag just nu håller på att mata ut cv:n åt alla olika håll och hoppas innerligt på att få nått jobb. Sen får vi väl se hur länge man stannar, tänkte börja med 2 månader i alla fall sen kanske man får lappsjuka och vill hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0