Dag 1

Dagen efter operationen.

Inatt har sköterskorna kommit och väckt mig 5-6 gånger för att ge mig smärtstillande och kolla att jag har mått bra. Jag har varit så himla trött så jag har somnat om väldigt fort efter de väckt mig. Just nu har jag inte så farligt ont i halsen och är fortfarande väldigt trött.

Operationen i övrigt har gått riktigt bra. Det var inte förrän jag fick lägga mig på operations bordet som jag blev riktigt skakis av alla slangar och doktorer som var runt mig, jag tänkte bara: kan ni söva ner mig någon jäkla gång?!

När jag vaknade upp så har jag ett svagt minne av en sköterska som stod bredvid sängen och väckte mig. Jag låtsades inte om henne först för jag ville bara sova. Kändes ungefär som när man har druckit en hel kväll och sedan däckat och så kommer någon och försöker väcka en mitt i natten. I alla fall så sa hon: hur känns det? Och då skulle jag skoja till det lite och svarade: Jaa, det känns som att jag har druckit en hel del sambuca! Hahaha.

Sköterskan tyckte dock inte att det var lika roligt som jag tyckte...
.
.


Kommentarer
Postat av: Terese

Hahahahaha!! Jag tyckte då det var kul! ;D

2012-01-20 @ 13:16:15
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0