Dag 11

Som det står i rubriken så är det 11 dagar sedan operationen och det har fortfarande inte riktigt läkt. Det gör inte lika ont längre utan det känns ungefär som en lätt förkylning. Det har dock varit lite jobbigt att prata för jag pratar fortfarande väldigt grötigt och kan inte prata så högt. Det är inte så många som hör vad jag säger, finns till och med vissa som tycker att jag har bytt dialekt(?). Hoppas att det försvinner när jag är helt läkt i alla fall, annars blir jag lite ledsen i ögat. Vill ju inte låta som en mongo resten av livet liksom.

Har kunnat minska på smärtstillandet och börjat kunna äta mycket vanlig mat, så det är en ganska nöjd tjej som sitter här just nu. Några dagar till sen är jag som en ny människa!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0