Dag 5 - skit dag

Vaknade mitt i natten av att jag höll på att dö. Det kändes som att någon försökte rycka ut alla mina tänder på höger sida, fysatan vardet sved och spändes. Jag känner att jag börjar bli grymt less på att ha ont och att det aldrig läker, det har gått 5 dagar och ändå kan jag inte äta som en vanlig människa. Håller på att bli tokig!!! %&#%%#%"%&%!!!!!!

Just nu sitter jag i Magdas lägenhet med Lina och väntar på att klockan ska bli 6 för då slutar Magda. Då ska vi också leta rätt på Malin och sen gå och äta på nått fint ställe. Jag ser framför mig när jag sitter på fin restauragnen och en servitris kommer fram och frågar vad jag vill beställa:

Ja då ska vi se... Skulle ni kunna mixa ihop nr. 28 Mediumstekt Entrecote med färsk potatis, stekta grönsaker och hemmagjord pepparsås till en liten puré? Kan inte äta det annars. Eller ännu bättre, kan man köpa barnmat här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0