Do it like a brother!

Satt en timme och skissade och grejjade igår och kom såhär långt.
När man väl gör fel så går det inte så bra att sudda, det blir som en grå klump så på en del ställen så finns det lite streck som inte ska vara där men dom kommer att försvinna när man målar med färg så det gör inte så mycket.

Jag måste säga att den blev ganska lik faktiskt, förutom ögonen... Men om jag suddar bort dem nu så blir det två stora grå klumpar så jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Jag kanske suddar och sedan målar med vit färg och målar sedan om dem på den vita färgen, det borde funka. Jag tror också att jag måste göra ansiktet bredare.
Eller vad säger ni?

Här är den riktiga bilden i alla fall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0