idag är det Onsdag

Och jag har bara varit hemma. Jag vaknade vid halv 1, sov alltså 13h för jag gick och la mig halv 12, förstår inte hur jag lyckas ibland... När jag väl var vaken fortsatte jag läsa min bok som jag har försökt läsa ut i snart 4 år skulle jag tro, nu har jag läst mer än halva så det tar sig.

Sen har jag provat på att locka håret med min miniplattis, det blev verkligen ingen hit. Såg ut som en gammal mjölktant som hade rymt från någon ladugård...



En mjölktant som hade fått en blå-öga. Jag var nämligen hos Therese tidigare idag och testade hennes mörkbruna ögonskugga bara på ett öga, så jag har inte sett riktigt klok ut idag kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0