Lilla My

Var in på forum igår med Magg och kollade läget, jag äter ju smärtstillande så jag kunde ju inte dricka något. Så om någon tyckte att jag var tråkig och var en torrboll så har ni anledningen till det där. Jag och Magda brukar faktiskt ha väldigt roligt på fester även fast vi inte dricker, det är som att folk i onyktert tillstånd har samma humor som vi har i nyktert tillstånd?? På nått vis.

Det var i alla fall första gången som jag var i den lokalen sedan Stuffa, kommer ni ihåg Stuffa? Man fick massa priser och de lottade ut saker, det fanns en skylt där det stod "damer" och "herrar" och så lös det vems tur det var att bjuda upp till dans. Ville man inte dansa med den som kom fram till en så hade man alltid ursäkten "Nämen alltså, jag ska gå på toa en sväng", för man fick ju absolut inte säga nej! Man hade också alltid valt ut ett offer till tryckaren i slutet av kvällen, den som man tyckte om lite extra mycket. Ja det var tider det ;)

Idag i alla fall så var jag och hälsade på min kusin Emma, hon har ju fått en liten lillasyster som nu är 5 veckor, hon är så himla söt med sina småa händer och fötter. Lilla My som hon heter, jag tycker att det är ett så himla gulligt namn :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0