Mat är det nya svarta

Alltså jag är hungrig heeela tiden. Är jag inte hungrig så är jag alltid sugen på något. Just nu skulle jag vilja ha en helt stekt fläskfile uppskivad med en hel drös pepparsås över, helst stekt i någon helt sjukt god marinad också. Sen skulle jag också vilja ha chili-taco chips med hemmagjord guacamole, melonsallad, chokladmousse, varma mackor med grillkrydda, kycklingrulle med currydressing, lax med hemmagjord potatismos till, pastagratäng, kiwisorbet, ribs från Kåbdalisrestaurangen, ungsgrillade kycklingfilér med varm beasås.

Jag undrar om det har något med vintern att göra. Att man bara är inomhus och inte gör så mycket och allt man kan tänka på är mat? Det kanske är kroppens sätt att säga att man måste skaffa sig lite vinterpjöö för att klara vintern utan att frysa så mycket? Ja,vem vet.


Vi ses väl till sommaren då jag kommer vara rund och go. Kommer bli mycket fotboll och volleyboll för mig då mest troligt ;)


Dingdingding, Hojres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0