pjouu

Ojojoj, här var det bloggtorka på hög nivå. Nästan så att om man blåser lite på bloggen så flyger det bort 120 kilo damm.

Vad har hänt sedan nyår?...

Jag har fått jobb i Kåbdalis så det är där jag jobbar just nu. Dom kommer ha stängt under veckorna någon vecka framöver så jag ska jobba lite hos mamma på Fabriken sen tänkte jag höra med hotellet i Bredsel om man fortfarade kan hoppa in där lite då och då. Jag har siktat på att nästa lön kommer vara stor och full med cash så att man kan börja leva igen så jag ska jobba som ett psyk. Har sprättat dollars lite för mycket på senaste tiden...
Men å andra sidan så har jag haft himla roligt för dom!

Jag har suttit och planerat lite hit och dit. Jag ville först börja jobba i gruvan (har hört att man tjänar en hel del där) men om man börjar jobba där så måste man ju jobba länge. Man kan som inte jobba 2 månader och sedan hoppa av liksom. Så vad jag har kommit fram till är att jag ska jobba som ett psyk hela vintern här uppe i Kåbdalis osv så man får in mycket pengar och sen när sommaren kommer så ska jag förhoppningsvis fara utomlands eller till något varmt och soligt ställe med Magda och jobba där över sommaren. Eventuellt börja i gruvan vintern därefter... Vi får väl se hur det blir. Men det känns som en helt okej plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0