It's your birthday!

det har blivit mycket firande i helgen. Jag firade med familjen i fredags, med mina vänner igår, också är det egentligen idag jag fyller år. Så jag firar min stora dag med att sitta hemma och vara jätte sliten och bakis, inte OK.

Men ojojoj vad kul jag hade igår. Det går knappt att beskriva med ord!
Det första jag såg på morgonen var pilar som låg på golvet som jag skulle följa. Eller ja, det första jag gjorde var ju faktiskt att kolla facebook så där ljög jag litegrann. Hur som haver så följde jag efter pilarna ut till köket och där satt en jätte fin magg som hade fixat och trixat hela morgonen. Hon hade köpt tårta, hällt upp en fin shot med en fin lapp på sidan om där det stod 'det är inte så quistat baby! Ta denna mömsiga shot så blir det bättre!' och tänt ljus.
Efter den grymma frukosten så for vi till Boden till hotellet Bodensia och gick direkt till relaxen. Där började uppdragen. Magda och Lina hade gjort små lappar med uppdrag som de skulle ge mig lite då och då under kvällen. Den första var att jag skulle göra en musikvideo men det vart som inte så mycket av det.

Den andra lappen fick jag när vi satt på restaurangen. Där stod det att jag skulle hålla i en bordsbön innan maten och även ett tal under middagen. Sagt och gjort! jag höll ett ljuvligt tal och en superbra bordsbön, eller nått... ;)

På 3e lappen stod det att när en servitris kom och frågade om maten smakade bra så skulle jag riktigt överdriva om hur god maten var och sedan be kocken komma ut så jag fick berömma honom. Kan vara bland det mest genanta under kvällen. Men kul var det!

4e lappen stod det att jag skulle köpa 3 shottar i tre olika färger och klöka i mig. Jag hade många olika smaker i munnen efter den tredje shoten kan jag säga.

5e lappen var att jag skulle ragga på taxi chauffören på väg till farmen. Det var också ett jobbigt moment men kul! Däremot så fick vi åka med en kompis lillasysters kompis så det var ingen riktig taxichaffis. Jag kände mig som ett riktigt plåster. Men om jag inte gjorde det som stod på lappen så var jag tvungen att köpa 9 shots och klöka i mig allihopa. Hade jag gjort det så hade kvällen inte blivit så lång för fröken lundberg...

6e lappen skulle jag ta på mig en sjukt snygg dräkt med ett par ursnygga brillor och ha under hela kvällen. Det var så generösa för jag fick ett par vattenpistoler också som jag skulle skjuta på folk med medan jag sa 'squirtwomaaaan'. De jag sköt på tyckte inte att det var lika kul som jag.
Sedan så glömdes lapparna bort lite när vi kom in på Farmen och maskinen började spela.

Efter farmen så gick vi och köpte med oss pizza och hade badfest på hotellet medan vi käkade pizza. Ett riktigt fint avslut på kvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0