Ledig i 2 dagar!!!!!

Har känt att jag inte har varit allt för bra på att uppdatera på senaste tiden. Har jobbat mycket, sovit väldigt lite, inrett hus och festat litegrann. Så att man är förkyld och jävlig har väl sina orsaker.

I helgen hade ju Robban sin inflyttingsfest och även fast jag jobbade så hade jag tid att fara dit både fredag och lördag. Det var verkligen super kul att få träffa alla igen, det kanske märktes på mig för jag blev helt överspeedad och bara sprang runt och snackade med alla och var en enda stor krambjörn. Jag glömde helt bort att ta några bilder så det får bli ett trist inlägg utan bilder. Däremot så har jag en hel hög med bilder från förut som jag måste lägga upp, kommer troligtvis inte lägga upp dem idag för det orkar jag inte. Ska bara vara ledig och inte göra någonting idag, bara vara. Kommer bli otroligt skönt!

Kan hända att jag fara till Luleå imorgon och hälsar på Magg och lina, det var länge sen man hängde med Maggjolina! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0