These feelings i can't shake no more

Det blev att sova i vidsel igår, kändes inte helt fel måste jag säga. Idag blev det att jobba i liften så det var bara att stiga upp och köra till Kåbdalis, en bit efter vitberget var det en hel hög renar på vägen som inte ville flytta på sig riktigt men efter en stund så sprang de in i skogen. Det har blåst som tusan idag, sittliften är stängd och saker bara flyger omkring, det är nästan så att det inte går att gå motvinds ute.

Måste bara säga att på vägen till kåbdalis så kände jag bara: Fytusan så bra jag har det, jag känner mig så glad och mår så himla bra. Jag har underbara vänner och familj, vädret är strålande, jag har grym musik i öronen och får vara utomhus på jobbet. Jag vet inte om det är vädret som gör det men Fytusan alltså, livet är härligt!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0