Allt om allt :)

Här kommer lite bilder från allt möjligt. Sånt som jag har tagit kort på för att blogga om men sedan inte orkat ;)

Första bilden är på en suupersöt affär i Oxford som har massvis med roliga färgglada saker. En typisk Johanna affär för jag älskar allt som blänker, glittrar och är färgglatt. Lulle skulle avsky att gå på den här affären med mig, kommer bara ihåg vad han tyckte när vi var på Biltema och jag såg ett par blänkande färgglada skiftnycklar, haha. Nog för att jag var tvungen fingra på allt annat i affären också men skiftnycklarna där var himla fina. Jag vet inte vad det är med mig när jag går in på affärer, jag har som ett måste att känna på alla saker och se vad de har för funktion. En riktig pillermaja. Anyway...


Tessan kom ju på besök förra veckan, tror aldrig att jag har varit så glad att se en svensk! Eller en schweed som vi säger, intern skämt så ni tycker nog inte att det är så kul. Men när jag läser det här inlägget senare så kommer jag få mig ett gott skratt. hihi *egogirl*
 


Vi träffade ett par riktigt roliga snubbar, men det skrev jag ju i förra inlägget så det vet ni ju redan ;)



På söndagen for vi till victoria's secret i London och kollade omkring, är inget big fan av victoria's secret om jag ska vara ärlig men jag älskade själva affären! Återigen väldigt glittrande och tjusig ;)



De här underkläderna känner ni säkert igen! Jag har i alla fall sett dem på tv många gånger.


Och trappen i affären var ju to die for. Måste skaffa en sån till mitt hem när jag skaffar ett ;)


När Tessan for till flyget för att fara hem till schwedonien igen så åkte jag tunnelbana till en stor marknad och gick omkring. Jag hittade en julklapp till min lillasyster och köpte en likadan sak till mig. 
Köpte en quesadillas innan jag tog tunnelbanan till bussen hem igen och hittade riktigt coola stolar att placera min bakdel på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0