Fisk kakaa

Testade på att göra fishcakes igår. Har aldrig gjort sånna förut och jag följde inget recept heller. Så det kanske inte är fishcakes egentligen. Jag mosade bara ihop potatis och fisk med lite salt, mjölk och en skvätt citron. Knådade sen ihop till massa puckar, sen panerade jag dem som mormor brukar panera sina kotletter! Tänkte att är det gott på kotletter så är det gott på fishcakes också, inte så logiskt egentligen när jag tänker på det för kottletter och fisk&potatis är ju inte så lika.
 
 
Anywaay. De vart jättegoda i alla fall! Blev lite besviken på att de smakade nästan exakt som fiskpinnar, allt detta jobb för att få det att smaka som fiskpinnar liksom -__- 

 (Gjorde dessa av fisken som pojkarna fiskade upp. Trout fisk, vad de nu är för fisk...)
 
Glömde ta en bild när jag hade stekt dem men jag får väl slänga upp en bild på de sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0