Fredags

Jag skjutsade pojkarna till deras mormor och morfar i förrgår de har varit där hela helgen. Det har varit väldigt lugnt och skönt här i huset när de har varit borta. Efter att jag släppte av dem så for jag in till Witney för att gå på bio men det slutade med att jag gick på new look och kollade in kläder och sedan åt en gudomligt god middag bara för att fira in helgen. 
 
De båda små liven sov nästan hela vägen och det var verkligen tur för trafiken var verkligen hemsk. Det var sån enorm kö nästan halva vägen. Tänk er själva att köra på 1-2an i 40 minuter. Jag höll vekligen på att få damp! Och tänk hur mycket de hade gnällt om de hade varit vakna, vilken resa de hade varit...
När jag släppte av dem och började fara hem så började jag redan sakna dem. De tyder nog på att även fast de driver mig till vansinne så tycker jag om dem väldigt mycket. Det kommer bli väldigt tungt att fara hem till jul för jag kanske aldrig mer kommer träffa dem igen och den tanken tär lite på en. I alla fall! Kände att de vart lite blödigt. Jag får ta vara på sista månaden med dem och sen får jag väl komma ner och hälsa på senare nån gång :)


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0