Hahaha

Jag måste bara berätta om fotbollsmatchen idag. För det första så var vi bara 9 spelare, eller man kan väl säga 8 för en av våra spelare rör inte ens på sig. Sen så var en av de 8 spelarna dödligt full. Och det värsta av allt var att vi spelade mot ett utav topplagen i serien. Så jag visste redan innan vi började spela att vi skulle fet förlora. Det som var bra var ju att det i alla fall var soligt och ganska varmt så planen var inte allt för lerig.
 
Jaa... Och under matchens gång så fick man ju många skratt utav spelaren som var full. Hon gick omkring och pratade om syfilis och de ena och de andra. Sköt bollarna lite hit och dit. Sen! Gjorde en av våra spelare självmål och jag tänkte bara: Alltså det här händer inte! haha. Men jag måste säga att vara liksom 8 spelare (en av dem dödsfull) mot ett topp lag med 12 spelare + avbytare och bara förlora med 8-0 är ju himla bra.
 
Och vad är det man brukar säga? Vi hade ju i alla fall tur med vädret.
 
(Ett + var också att jag fick en lag träningströja )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0