Hej!

Här har ni mig! Jag som är så grymt bra på att blogga nuför tiden.. 
 
Äntligen idag så har jag fått lite sovmorgon, förutom att jag har vaknat några gånger av att pojkarna har sprungit omkring och skrikit. Men jag har ju inte behövt kliva upp från sängen och det är ju ett stort +.
Igår var jag barnvakt åt en av Hollys vänner. Hon har tre jättesöta flickor och en av dem har ett så himla sött namn, hon heter Bluebell, på riktigt! Tyckte att det var ett jättefint namn. Hur som helst så kom jag inte hem förrän tjugo över 1 på natten så det var väldigt skönt att gå och lägga sig. Jag har längtat efter den här helgen väldigt mycket.  Förra helgen var jag ju i spanien och där vart det inte mycket sömn, sen direkt när jag kom tillbaka så började jag ju jobba. så den här sovmorgonen idag har varit guld värd :)
 
Nästa vecka kommer vara en helt crazy vecka för familjen jag bor hos ska flytta till ett nytt hus. De har hyrt någon flyttfirma så vi behöver inte packa ner alla saker och flytta dem utan de gör firman så det är ju skönt. Annars hade det nog tagit veckor för oss att flytta. Under de tre dagarna som vi flyttar så kan vi inte bo i det nya huset utan vi kommer kunna börja bo där på torsdag. Så Under veckan ska vi bo hos en av Familjens vänner, de lånar tydligen ut deras hus till oss. Första natten däremot så kommer jag stanna hos Vanessa för att jag ska vara barnvakt där men resten av veckan kommer jag nog bo med "min familj". 
 
Här ser ni hur min vecka ser ut nästa vecka !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0