Lerigt

Vi hade en riktigt lerig match idag och jag fick priset som den lerigaste i laget. Skönt att man vinner någonting i alla fall. Värst var när jag fick en pass och två från motståndarlaget kom och tacklade mig samtidigt så att jag flög och gjorde en 10 poängare till sidplask i den största gyttjepölen. Det var skönt, speciellt när jag tappade andan också. Mmmh, kändes som att jag befann mig i himmelriket. 

Vad mer kan man säga om matchen... Jo, vi var 11 spelare, eller 10,5 rättare sagt. Njaa, 10 är nog rätt summa för vi har en i laget som aldrig rör på sig, hon står bara och pratar med motståndarlaget om vädret och att hon tycker det är irriterande att hon aldrig får röra bollen. Är det verkligen ett sånt stort mysterium att man inte får ta i bollen så ofta om man bara står still på sidan av planen som en åskådare och pratar med motståndarlaget? Visst ska man väl vara trevlig och så men det finns ju en gräns. I alla fall, vi har ju aldrig ett helt lag och motståndarlaget har alltid 12 spelare plus avbytare. Tror aldrig att vi kommer vinna en match men vi hade ganska många målchanser idag, dock så sumpade vi alla, haha, positiva tjejen hära! 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ojj Vad mysigt ;)Har ni spelat match idag? Skulle gärna ha på mig dom kläderna när dom var så fina :)

2012-11-04 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0