morsning

Hade svårt att sova igår för jag hade en jättekonstig känsla i mitt ben. Det gör som inte ont men det känns som att det är någonting fel med mitt knä, när jag vickar mitt ben upp och ner så klickar det och rör jag det i sidled är det som att mitt smalben vill lossna. När jag går på benet så gör det lite ont men det är ju inte så att det gör nått. Jag kan abolut inte springa däremot, jag testade lite smått imorse. Kan det vara nåt liten spricka i knät? Kan man få det? Eller nån liten grej som har farit ur led på nå vis kanske. 
 
Jag brukar inte fara och kolla upp sånna här saker men nu känns det bara som att nånting inte står rätt till. Så det blir nog att svänga förbi sjukhuset idag, sedan tandläkaren. Två onda flugor i en smäll :)
 
Har jag sagt att pojkarna började skolan idag? Har jag sagt hur lycklig jag är? Hur otroligt nöjd jag är över att vara fri under dagarna?  Otroligt vilken känsla!!!! om inte mitt knä hade varit konstigt så hade den här dagen varit en av de bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0