*Sitter med världens smile när jag skriver det här*

Var en sväng på gymmet idag och brände 450 kalorimonster, kändes väldigt bra!
 
När jag hoppade in i duschen efter träningen så var det bara jag och en till tjej i varsitt duschrum, annat än det så var omklädningsrummet helt tomt. Och från ingenstans så börjar den här tjejen stöna, och det var ju inga milda stöningar utan det lät som att hon lyfte 120 kilos vikter där inne. 
Jag började känna mig sjukt obekväm och skyndade mig att samla på mig alla mina saker så att jag kunde smita ut utan att bli sedd. Jag hann precis ta på mig alla mina kläder och så hörde jag hon skrika:
 
- OOOOH! Woow! OH!
 
och så kom hon ut ur duschbåset och sa:
- Sorry if i screamed to loud, it was so nice.
 
Kunde inte riktigt ge henne något riktigt svar för jag höll jäklat på att brista av skratt, haha. Jag har ingen aning om vad hon pysslade med och skulle inte vilja veta heller. Men vilken mystiskt morgon, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0