Spanien, är ett land, där man dansar tango.

Här kommer massor massor massor med bilder från spanien! 


Här är vi på flygplatsen i England och väntar på flyget. Skulle gissa att det här är kring 2-3 på morgonen och vi var supertrötta. Jag kunde sova hur enkelt som helst men Julia hade lite svårare att sova så då var jag vaken hela natten och höll henne sällskap, hon sa: Du är ju som en zigenare du kan ju sova överallt! Jag är så avis.
Jag antar att kunna sova vart som helst är en ganska bra talang att ha eller vad man ska kalla det.


Efter första natten i Spanien så fick vi  bland annat crossianter doppade i choklad till frukost, vilket var superduper gott :)


Efter frukosten for vi och åkte bil i Madrid. De visade oss alla platser som man brukar vilja se när man är turist. Men jag är ju inte så intresserad utav byggnader och skit så jag tog bara kort på det för att de kändes som ett måste på nått sätt, haha.
När vi åkte bil in till stan så berättade dem att 60% av befolkningen röker på dagligen. Medan de kör bil och hela köret. Alltså det är ju mer än hälften av alla som bor där?! Som är höga hela dagarna. Sjuukt.


Här är nått gäng som protesterade mot nått, tror det var nått med sjukvården eller nått, anyway...


Den här snubben var alltid och jonglerade när trafikljuset var rött och efter sitt lilla uppträdande så sprang han mellan bilarna med hatten så att man kunde ge han pengar. Jag hade inga pengar alls så han fick inga av mig, jag tjuv tog kort på han istället ;)


Vi for på ett ställe som var en enda stor marknad och de var huuuur mycket folk som helst. Jobbigt mycket folk.


Tyckte att det här var lite coolt. Det var en äldre gubbe som satt och tillverkade saker utav läskburkar. Jag var jättesugen på att köpa cocacola crossaren men den var väldigt dyr för att vara en läskburk. Men jag tog i alla fall ett kort som jag kan titta på och komma ihåg hur den såg ut ;)


Det här var tydligen väldigt vanligt. En mormoder som sitter och spelar på vad det nu är. Hon sitter bara och snurrar på en spak så spelar den. Snurrar snurrar och snurrar. Hon måste ju få kramp efter ett tag?


Massa candy


Åh vad jag skrattade när jag såg dessa. Det var en reseledare som visade runt turister på de här sakerna. Segway? är de så de heter? I alla fall. Det såg väldigt roligt ut.


Nått kungligt hus


Självmordsbron. Här har tydligen vädigt många människor tagit självmord från. Jag hörde att det var så många människor som hoppade härifrån att de fick sätta upp en stort staket för att minska på självmorden. Bron är mycket högre än vad den ser ut att vara på bilden.


Haha , så grymt ful bild egentligen...


När jag kom hem från Spanien så gick jag till Primark på Oxfordstreet för att göra ännu mer shopping. På vägen dit så gick jag förbi ett ställe som hade massa sånnahär bilar med olika designer. Några såg ut att ha koskinn på sig och några hade mustage och ögonfransar. Helt sjukt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0