För varje minut som du är arg , förlorar du 60 sekunder av glädje.

Köpte ett par pyjamasbyxor i ett ultrafult rutigt mönster idag. Det börjar bli riktigt kallt om nätterna i de här stenhusen. Hade som fått för mig att stenhus håller värmen bättre än trähus, fast det kanske bara är så att englands stenhus inte har riktigt samma kvalite på uppvärmningsystem som i Sverige, hehe. Vet inte varför jag uttalar mig om nått som jag faktiskt inte har någon aning om. Anyway.. Hittade de här brallorna och det var så sjukt sköna att jag var tvungen att köpa dem. Hade de funnits en matchande rutig topp så hade jag köpt den också, då hade jag kunnat sitta hemma om kvällarna i en underbart skön men störande ful outfit och bara ha det allmänt braaaaaa. Undrar varför det oftast är så att fula kläder är de som är mysigast och varmast?

Har precis bokat en resa till Spanien med Julia!! Så den 17 november far vi till Spanien över en weekend. Det kostade 500 kr tur och retur. Till och med jag har ju råd med det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0