Good morning gorgeous!

Har blivit ganska dålig på att blogga på senaste. Jag har tagit hand om pojkarna väldigt mycket på senaste tiden, även fast det gör man galen så börjar jag tycka om dem mer och mer. Speciellt en kväll när vi såg på tv alla tre. Då ville den äldsta sitta och kramas (Läs: inte nypas, dra ner byxorna/linnet på en, vara uppkäftig eller ignorerande, han ville kramas!) Och sånna tillfällen får man ta vara på när de kommer, jag fick till och med stryka lite i hans hår utan att han fräste åt mig. Och just då i det tillfället sa han:
 
- Johanna, I could stay like this forever, i love you!
 
och jag svarade lite kort: Tack!  haha nämen jag kommer inte ihåg vad jag sa. Tror inte jag hann svara innan den yngsta sa 
- You're in love with Johanna!!
Och då vart det jättekänsligt för den äldsta och kramstunden var över............Men jag var ganska nöjd ändå.
 
En annan sak som den yngsta sa som jag tyckte var lite kul. Lite elakt men samtidigt kul. 
 
S:Johanna, did you know that small things are pretty and big things are ugly?
J: No I didn't know that, how do you mean?
S: your hands, eyes and teeth that are small, they are pretty and...
Oboy here it comes..
S: your bum, thighs and tummy are big so they're not pretty.
J: Aha, I see.
S: Actually... Only your eyes are pretty.
 
Vad ska man svara på en sån sak egentligen? Det var ju nästan en komplimang men samtidigt inte ;)
 
Tycker den här bilden är så kul. Julia tog den en morgon när pojkarna kom in och väckte oss. De hoppade i sängen, brottades och grejja. Och man ser på sidan på bilden att en av dem håller på att anfalla mig och jag ser så grymt less och trött ut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Hahaha åh! Det ska bli så sjukt kul att träffa pojkarna! :-)

2012-10-20 @ 11:55:10
URL: http://annikaterese.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0