Hallå!

Har nu blivit pushad av min käre Mor att jag måste skriva mer på bloggen och det är väl bara lyda! 
 
Måste erkänna att hon har rätt, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men ibland så ids man bara inte.
 
Vad har vi gjort idag då? Vi har bara varit hemikring och gjort allt som vi brukar göra. Hoppa studsmatta, måla, spela spel, spela tennis och varit på promenad. Kan inte det här lovet bara ta slut? Jag förstår inte varför de behöver så långa lov. En vecka hade räckt gott och väl. Jag trodde att man skulle vänja sig efter ett tag hur man kan behålla energin hela dagen, men jag blir fortfarande helt slut efter att ha varit med dem en hel dag. Det här är utan tvekan de mest energikrävande barnen jag har träffat, någonsin. Nu när jag tittar på kalendern och ser att det är två dagar kvar av lovet gör så att jag vill gråta.
 
Som jag säger till kidsen 24x7, nu är det dags att sluta vara grinig. Jag hade ju faktiskt en helt fantastisk helg med Tessan. Det var jättekul att hon kom ned och fick se allt som finns här. Även fast det var långt ifrån allt hon hann se. Jag hann inte ens visa henne pojkarnas skola!!! Tiden gick så himla fort. Men vi hann ju shoppa en hel del åså lärde vi ju känna ett par riktigt crazy dudes. Det var nog det roligaste under hela helgen :) Och det visade sig att han "kände" mig sen innan för han spelar fotboll på samma ställe som mig och hade sett mig därifrån. Så nu ses vi på varje träning, kul att ha nån att hälsa på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0