Hej hopp!

Hoppas att ni har det bra där hemma! 
 
Här är det bra, förutom att jag har dragit på mig en förkylning och nästan blivit mos av en Lastbil idag. Att köra en liten bil är väldigt praktiskt och bra men man känner sig inte så säker i den om man möter en lastbil, man känner sig som en liten myra som möter en myrslok. Annars så är det fortfarande ganska varmt utomhus med någon regnskur lite då och då, såg på facebook att ni har fått snö där hemma redan. Jag hoppas att det kommer lite snö här också faktiskt för jag vill inte missa känslan då man ser den första snön falla ner och täcka marken, den där känslan att 'Nu börjar julen närma sig'. Här känns det lite mer som att vintern har varit och det börjar bli vår. Vilket också är ganska härligt men ni förstår hur jag menar ;) 
 
om 6 sleeps kommer Tessan ner och hälsar på!! Äntligen får man träffa lite kändisfolk!! Det ska bli så sjukt kul att få visa henne runt och allt.
 
Aja , ha det bra. Hejs svejs i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Terese

Åh det ska bli såååååå kul!!! Bara fem sleeps kvar nu :'D

2012-10-19 @ 09:52:44
URL: http://annikaterese.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0