Nyvaken Julia

Fick sovfrämmande inatt av Julia. Alltid kul med sällskap! 

Igår så var jag barnvakt åt en kompis till familjen, hon har tre supersöta flickor. De var så himla snälla och mysiga. Det är verkligen skillnad på att ta hand om de 2 pojkarna i min familj och de 3 flickorna i deras familj, så lugna och finna alltså. Jag är helt chockad, haha. 

Nog om det, idag ska jag och Julia fara in till Cirencester och gå omkring och kolla i affärer. Eller så ska vi fara till Bibury (det stora turist stället) och kolla omkring där. Även fast jag kör förbi varje dag så har jag aldrig stannat och gått omkring där. Är grymt less på att skriva nu så Godmorgon och vi hörs!



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0