Theo

Idag följde jag med Julia till sjukhuset för att ta bort Theos gips, han var så nöjd när han fick ta bort det. Han började gå omkring direkt efter de var borta och det första han sa när vi kom ut ur sjukhuset var att han ville leka på en playground, jag hittar inte ordet på svenska och jag ids inte translatea. Fast han sprang omkring och hoppade och klättrade även fast han hade gips så det är ju inte så konstigt att han är så modig nu utan gips. Anywhoo, nu är jag tillbaka i huset igen och ska ta en powernap och se om jag får lite mer energi utav det. Jag är så sjukt trött idag och min kropp är så sjukt stel av all träningsverk sedan fotbollen. Jag måste verkligen börja stretcha mer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0