Today was the day

Var på Subway och skulle äta lunch idag. Och ni vet ju att jag inte gillar att gå på Subway i England för man hör aldrig vad de bakom disken frågar en också vet man inte vad alla saker heter, nog för att jag har lärt mig det nu men jag kan fortfarande inte höra vad de säger. Det pratar ju så himla fort och tyst!

Först får man ju välja bröd, sen får man välja fyllning och när det var dags för fyllningen (och när jag äntligen hörde vad han sa) så frågade jag ifall jag kunde få allt utan oliver och nån kletig gurka. Då sa han: Nej det går inte.
'Nehej,jaha , skojar han eller, vad är det som händer, är han allvarlig, jag hänger inte med'
Medan han sätter på all fyllning som jag sa så säger han samtidigt ' det går inte, vi måste följa ett visst system här vet du'

Och jag står där som ett frågetecken ' skämtar han eller är han allvarlig? Varför her han på all fyllning jag vill ha men samtidigt säger att det inte går? Kan han bara ge mig min macka innan jag rodnar sönder?'

Jag tyckte att det var nog pinsamt med att jag bad han repetera allt han sa minst två ggr för att jag inte hörde vad han sa och nu pratar han i gåtor och alla indianer i min kanot har dykt ner i sjön.

Men då kommer min riddare i skinande rustning. En kille som står bakom mig säger ' just give her what she wants, who can say no to that smile?'

Det gjorde inte precis så att rodnaden på mina kinder försvann men jag fick min macka i alla fall ;) ding ding ding.
.


Kommentarer
Postat av: Terese

Hahahaha söt!! Inte länge kvar innan jag kommer ner nu :'D

2012-10-12 @ 07:41:28
URL: http://annikaterese.spotlife.se/
Postat av: jeanette

Hahaha! Var det i Oxford? Nästa gång du är där gå till Heroes sandwichbar, det ligger centralt in på gatan där den lilla gamla kyrkan på gågatan ligger, det var där jag jobbade, dom gör jättegoda smörgåsar. Och i Oxford ska man gå till studentbarer - skitbilligt! Purple turtle är ett tips!

2012-10-12 @ 09:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0