Gyyyym

Har varit och skaffat ett gymkort idag så nu ska jag gymma och spela fotboll, det kommer bli gryymt!!!
De hade ett special erbjudande från september till december, de kostade 135 £ för alla de månaderna, alltså 33 £ i månaden vilket är ungefär 330:-. Det brukar egentligen kosta kring 48 £ för en månad + några extra utgifter om jag förstod det rätt.

Det som följer med i de medlemskapet är
 
- Gratis parkering
(vilket är superbra om man ska gå på stan för då kan man parkera där utan att behöva betala parkeringsavgift)
- Fri tillgång till simhall
   - Relaxavdelning
   - Gym
- Boka pass ( Aerobics, body pump, zumba osv)
- Jag får rabatt på Holmes beauty (De har body treatments, massage treatments, hands and feet treatmenst, eye treatments. De har egentligen allt, man kan göra gelenaglar, vaxa massa delar på kröppen och suntans.)
- Rabatt på en sportaffär.
 
Ja det är väl det, kommer inte ihåg allt men där var några grejer i alla fall. En till sak som är bra att gymet är att det är öppet till 22 de flesta dagarna ;)


Det jag gillar mest med de här gymet är att det är liiite mer spaceat än hemma. Man får en liten pryl som ser ut som ett usb minne ungefär som man bär med sig och tjoppar in i varje maskin som man använder, sen när man har varit klart på maskinen så sparar den all data om hur många kalorier man har bränt och så vidare. Man kan också kolla på tv och gå ut på internet med de här maskinerna. Jag skulle kunna sitta på facebook och grejja medan jag springer, blir lite svårt att skriva nått men ändå ganska coolt. Man har som en egen data vid varje maskin. Man kan också stoppa in sin iphone och lyssna på musik från den!!


 

När man har tränat klart så stoppar man in grejsimojsen i en annan liten data skärm där den summerar all träning och visar vad man gjort.
Som ni ser på bilden nedanför så har jag bränt 532 kalorier, de gröna prickarna är hur mycket jag har bränt på styrkemaskinerna och det gula är hur mycket jag har bränt på att cykla och spinga osv.
Det finns en till fiffig grej med allt detta, de finns så många fiffiga grejjer men den här är gooode bra. Om man känner att man vill träna mage men vill ha tips på hur man ska göra det så finns det videos i den här datan på folk som visar bra övningar för att träna just mage! Fiffigt fiffigt!! Vilka modenigheter det finns - kände mig just som 120 år gammal när jag skrev det där.



Efter gymet for jag och köpte sushi, det är så gött alltså!! Skulle kunna äta så mycket sushi att jag förvandlas till en maki rulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0