Hatar när man vaknar för tidigt och ligger och väntar på att alarm klockan ska ringa.

Jag sover så djuriskt dåligt i det här rummet, jag förstår verkligen inte vad det är. Jag har hört nått om att man ska sova med huvudet i ett visst väderstreck men jag har då testat sova åt alla håll och sover lika dåligt ändå. Till och med på kortsidan men min långa kropp var alldeles för lång så det blev bara pannkaka av det. Haha, på tal om pannkaka så kommer jag ihåg en gång när jag just börjat gymnasiet. Jag visste inte alls vart alla klassrum var så när jag var riktigt vilse så gick jag fram till min klasskompis som jag inte alls kände och frågade: vet du vart det här klassrummet är? Jag är helt vilse i pannkakan... Åh jag kommer verkligen ihåg hur pinsamt jag tyckte det var. Där stod hon med sina vänner runtom sig och så kommer jag, hej hej!!! Jag tänkte nog att de skulle vara en liten isbrytare men inte ett litet flin kom fram från dem ens. Ojojoj, glad att gymnasietiden är över!

Åter till mitt sov issue. Jag drömmer jättejobbiga drömmar och vaknar nästan 10 gånger per natt och jag älskar ju att sova så jag blir riktigt irriterad när det inte går.
Igår natt drömde jag att jag körde fel håll i en rondell så att jag mötte trafiken istället för att köra längs med den. Och ni vet väl hur det är att drömma en verklighetstrogen dröm, man får ju nästan lite panik. Så nu är jag ultra noga med att köra rätt håll i rondellerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0