Hej

Fastnade i en film på gymmet idag så det vart 500 kalorier på löpbandet haha. Brukar oftast bli irriterad när jag fastnar i en film men den här gången var det ju faktiskt ganska bra ;) det vart ingen simtur däremot för att alla deras badvakter är super good looking och jag vill inte simma omkring där med dem vakandes över mig. Skulle nog bli så nervös att jag glömmer bort hur man simmar, haha. Hade det bara varit en vakt så hade de varit lugnt men de är ju alltid typ 3-4 stycken som står och pratar med varandra och tittar på de som simmar, jag skulle känna mig som ett djur i en bur med deras ögon på en. Nä de är bättre att de får känna sig som djur i en bur när jag tittar ner på dem ifrån gymmet ;) hehe... skämt åsido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0