Helluu

Har en fotbollsmatch i Bristol som jag alldeles strax ska fara till. Det blir min andra match än så länge, jag fick ju inte vara med förra helgen för att registreringen inte gått igenom och den har tydligen inte gått igenom än för idag ska jag vara med i reservlagets match. Jag får inte vara med i det riktiga lagets matcher än, vilket faktiskt kan vara ganska skönt för då hinner jag träna upp konditionen lite innan ;) Vi har inte fått veta vilket lag vi hamnat i ännu, (reserv eller riktiga) det är en evig väntan!

Måste visa min underbara shake jag köpte från bodystore. Den tillhör ett tränings-kit från Charlotte Perrelli som är speciellt gjord för kvinnelinnor, kan berätta mer om det sen.
Den är så fiffig för man kan dela upp den i tre delar. I den understa delen kan man ha en extra shake, i mellersta lagret kan man ha alla vitaminer och i det översta kan man ha en färdig gjord shake! smart smart smart!




 


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0