Just nu!

... vill jag leva! Just nu! Just nu! vill jag känna! Just nu! Känna luften i mina lungor! Känna blodet som pulserar!
Tomas Ledin! där kom den du!

Anywhoo.. Just nu ligger jag inlindad i en duntäckswrap, ni vet en såndär wrap man lindade in sig i när man var liten och krälade omkring på golvet med på ett väldigt osmidigt med samtidigt charmigt sätt. Japp! En sån fredagkväll vart det för mig, bortsett från att ligga på golvet och kräla då förstås. Har en vuxenpoäng för mycket för det! Eller jag tappade nog egentligen den när jag var med pojkarna härom dagen och spelade död, haha stackarna, vilken nanny de har hamnat med. ( Det var inte så hemskt som det låter, jag var inte en så trovärdig döing och jag hade en handduk på huvudet så jag såg ut som en mumie, vilket de tyckte var riktigt kul) Nu när jag börjar tänka på det så är det kanske mer synd om mig för de försökte ju faktiskt strypa mig med handduken innan jag spelade döing...

Åååh, Jag är på så konstigt humör ikväll. Jag vet egentligen inte hur detta gick till. Satt och kollade på tv och helt plötsligt så vart jag jätteglad och förvandlades till en puppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0