Lite oviktigt vetande om mig idag

Jag har gjort ett försök till att få fram min naturliga hårfärg, gick ju såklart inte alls. Mitt hår och jag kommer inte riktigt överens med varandra. Jag köpte en avfärgning och nu är mitt hår lite kopparfärgat med några ljusa slingor. Det ser inte förjävligt ut men det är fortfarande inte fint.



Mitt hår luktar konstigt efter avfärgningsmedlet

jag har smort in mig i en ny bodylotion, vilken inte är nått jag tycker om att skriva om. Det är typiskt oviktig och onödig information, rätt trist också om jag får säga det själv. Men grejjen är att jag köpte den på en affär där allt kostar 10:- så nu är jag rädd att jag kommer få utslag på hela kroppen och dö.

Mina tänder IS KILLING ME. Jag måste fara till en tandläkare snart och fixa några hål. Jag tycker inte ens att jag ätit mycket socker :(

Jag städade mitt rum innan städerskan kom och städade idag för att jag inte ville att hon skulle tycka att jag hade stökigt.

Nu tar strömmen slut på datan så det blev inte mer än så, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0