nämen hej!

Den yngsta pojkar fyller år i veckan men har firats av vissa släktingar och vänner denna veckan och då har han fått en studsmatta, eller pojkarna fick den nog tillsammans. En väldigt bra leksak, den gör så att Johanna måste anstänga sig extra mycket för att leka med dem. Jag tror att jag hoppade 2 timmar i sträck idag, det var riktigt drygt men bra träning om inte annat. Pojkarna var alldeles blöta i svett för de hade hoppat så mycket och lite intensivare än mig. Annars idag så har vi byggt massa lego och pussel i vanlig ordning, börjar bli gode grym på det där med lego nu. Man bygger ju nån timme per dag ;)

 

Till lunch idag åt vi gnochi-plate. Det är kort och gott lite pasta med roliga grönsaker. De hade tydligen aldrig smakat gnochi så jag tänkte att då är det väl dags! Och när de smakade så tyckte de att de var jättegott! Jag brukar oftast he pesto på också för att det tycker att det blir ännu godare då, men ena av dem bestämde sig för att han inte gillade det helt plötsligt idag, de ändrar sig lite titt som tätt. Däremot så brukar tallriken se så tråkig ut så jag brukar göra lite små filurer utav grönsakerna för att få det att se lite roligare ut. Det verkar då funka för de äter upp alla grönsaker först av allt ;) 



Kommentarer
Postat av: Terese

Haha, vad du är duktig med kidsen! Saknar dig!

Svar: Ibland händer det! Kan vara en riktig douche också ;)
kwinna.blogg.se

2012-09-03 @ 23:53:34
URL: http://annikaterese.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0